Kalvos
  kontakt   obchod@kalvos.cz   +420 733 774 281

Odeslání objednávky přes Úschovnu

Nepodařilo se Vám odeslat objednávku standardním způsobem? Obdrželi jste informaci, že Vaše data k objednávce nedorazila, přestože k objednání došlo? Můžete nám data poslat i mimo program s využitím webových služeb. Například Úschovna.cz

Nejprve je potřeba nalézt umístění hotového produktu na Vašem disku. Cestu, kam se ukládají Vaše objednváky jste zvolili během instalace programu. Standardně, pokud jste cestu neměnili, se složky s daty pro objednváku ukládají do: C:/CDSM/CDSM_Designer-Alba. Poté budete potřebovat znát číslo objednávky. To vidíte v záhlaví okna CDSM Designeru, během vytváření fotoproduktu. Číslo také můžete zjistit, pokud v programu zadáte Menu -> Soubor -> Otevřít Album

Otevření alba

V levém sloupci je číslo objednávky

Postup

  1. Otevřete si složku s Vašimi alby: C:/CDSM/CDSM_Designer-Alba
  2. Vyhledejte složku s číslem zvoleného alba

    Výběr alba

  3. Vybranou složku zkomprimujte do jednoho souboru. Pravou myší klikněte na složku, vyberte Odeslat -> komprimovaná složka (Metoda ZIP)

  4. Následně proběhne komprese a ve stejné složce se vytvoří soubor s názvem složky a příponou *.zip

    Komprimace složky

  5. V internetovém prohlížeči otevřte webovou adresu: www.uschovna.cz

    Komprimace složky

  6. Klikněte na Poslat
  7. Zobrazí se formulář pro odeslání souborů. Vyplňte svůj e-mail a nahrajte zkomprimovaný soubor (z postupu výše). Soubor jednoduše přetáhněte myší na řádek soubory. Můžete také kliknout na VYBERTE SOUBOR a soubor vyhledat na Vašem disku

  8. Dále zadete e-mail obchod@kalvos.cz. Na tento e-mail bude zásilka odeslána
  9. Do poznámky nám můžete poslat vzkaz k objednávce. Je vhodné to využít pro upřesňující informace
  10. Nakonec klikněte na ODESLAT a soubor se k nám přenese
Pozor. Nezavírejte okno prohlížeče, dokud nedojde k ukončení přenosu
Vždy uvádějte do formuláře E-mailovou adresu, pod kterou jste odeslali objednávku. Jen takto můžeme data k objednávce spárovat.